Sunday, November 4, 2007

Yo , alustan ka blogi kirjutamist :D ,
Passin toas, ilm on siuke mönna , nagu pühapäeval kohane , taevas sinine ja see lumi ka maas , nii nunnu ;) . Igastahes , ei tea mis täna teha , kavatsen vist esta kirjandi ära kirjutada , pole siiamaani ära teinud , jou no :D käisin pesemas ka juba , eile oli suht mahekas päev mingi lõunast ärkasin ja siis passisisn toas, orjasin . Pärast mingi seitsme paiku läksime Steni, Taavo, Alexzi ja Mariga siis välja, suht palav oli , noh arvestada tuleb seda et ma olin suht paksult riides ka , teised mingi külmusid võinii :D. Kõndisime siis lossikasse ja siis tagasi , no ja siis näe rahavs tuleb , Sirli ,Estelle , Krista, Merka ja see blond tüdruk , nime ei mäleta :/ . Pärast liitub ka veel Mikk, Rando , Villi ja Kaspar. Siis hakkasin juba vaikselt tundma kuidas mul jalanõud läbi vettinud on , siuke mõõõnus tunne oli :). Aa ja vahepeal andsin oma pealmised käpikud siis Sirlile, tal olid läbimärjad kindad ,kahju hakkas . Sain siis ilge kõva hoobiga pihta ka , Kasparilt , LUMEPALLIGA muidugi ;) . Ei viitsinud seal enam passida ka , läksime siis kodu poole Mari ja Alexziga , noh Alexz pidi minema Mari poole . Teepeal oli mul Ly vastu tulnud , tegi mul ka lõmesõda , jeeei :D. No kui koju jõudsin olid juba külalised läinud :) . Edasi passisin arvutis ja läksin magama ära :D. Nüüd vaatan mis täna saama hakkab :D.

0 comments: