Sunday, November 4, 2007

Prantsuse muusika on ülim hea :D . AI LAIK IT :D . Sessuhtes Cristophe Mae , total love na , nii armsad lood, missest et ma aru ei saa :D . Cristophe Willem ka , mees kes teeb naisehäält , kõvad noodid võtab välja :D. Ja igast teiset tegijad ka :D Vaadake ise sealt MCM või mis iganes kanal see on :D , haha sul peab selle jaoks muidugi digibox olema :D . Aa ja Seal osatakse nalju ka teha , noh räpparid teevad Ameerika räppi maha , vahest saab kõhutäie ära naerdud :D . RTL 'st tuli eile ka hullult nalju , issand mul pidid kusetilhgad püksi tulema kui naljakas oli :D:D:D:D:D, nii koom et hahaha :D:D:D:D:D:D::D juba sellest mõtlemine ajab naerma :D . Ei no , sorri eelmise postituse pärast HEtsu ise käskisid midagi kirjutada ju :D . Nii Praegu käib mul Jigglin- Ying Yang Twins :D , siuke mahe lugu , mul ta mobla helin ka , alguses käib siuke häire moodi värk mitu korda , mamps mul ehmus rämmelt ära kui mul mobla helises :D:D:D:D. Igastahes Vanessal on silmadega mingi jama ja tal üldse midagi viga , nutab , kahju hakkab pisikesest . Okei nüüd vahetus lugu :D , mingi jama on :D . Peaks esta kirjandi ära lõpetama ? hmm , hiljem , aega on selle kiire asjaga eksole :D , Homme pidime Karliga koolis kaklema :D, Seepärast et ta ei usu et mul värvilisi pilte ka reidis olnud , õigustab ennast öeldes et ta suurem ja targem ja pikem jne , kah mul asi na , endal tal pole värvilisi pilte olnud :D:D.
Okei , ma lõpetan hetkel :D

0 comments: