Sunday, November 4, 2007

Igav on :D

Nii masendav , saigi täna päevotsa toas passitud , hea on see et mul peaaegu esta kirjand valmis , minupuhul edusammud :) . Sõin ära Ritter Spordi šokolaadi , imehea oli :) . Nüüd üritan hävitada Milkka šokolaadi kuigi see üldse sisse ei mahu na . Homme on kool , fun...not ! Üldse ei viitsi , . tegelt igatsen dire pöialt , eriti kui see ülespoole on . Aa , ma pidin tal ju esmaspäev enne tunde pihku panema , juba meelest läks. VIHIKU ! te vasakule mõtlejad ! Homme 7 tundi ka , jee, kunst ka no . No seegi hea et koolis saab süüüa ;). Suht lemmik tegevus mul. Näeb Cammet ka , pole ammu näinud teda :D. Margitit ka :D. Kunsti inimesi näeb ka :D , saab hakkata oma getochicki värvima :D , mul ka meeldib ju :D. Siuke mahe kunstiinimene olen na :D . Nüüd hakkas paha šokolaadist :D, ma ei tea mida edasi kirjutada siia :D , täna käisid mul mamps , vend , paps ja Vanessa rademari shoppamas , ostsid talvejalanõud endale , ma pean elama oma vett läbi laskvate jalanõudega edasi , kas pole mitte vahva ? =) Sessuhtes ma käin meie perest kõige rohkem väljas ja mäel ja üldse chillimas :). Siuke mõnus märg talv kavatseb tulla . Kui Tartusse lähen õega haiglasse siis kavatsen ka poodidesse minna ehk leian poiste osakonnast dressika endale . Panen raha ka kokku ehk saan jalanõusid ka lubada endale :) .Praegu üritan raha hoida , kolmapäev ju tuleb Enrique pileteid juurde , FBI omadele muidugi ;). Suht Lissuga elasim esmaspäeval niipalju üle , rohkem me ei kannataks ka . Suht , Sirli ja Sirle käisid meil külas , käisid infrapuna saunas, tahaks ka aga ei viitsi üksi :/ Kui keegi tahab muga koos tulla cõtku ühendust ;) . See on hea nahale ja ilule ja tervisele niiet kasulik värk na :D . Sessuhtes tahaks jõuludeks uut lõhna ka endale ja Sony PSP 'd ka muidugi , ilma selleta kohe mitte ei saa , ma augustist saati muusikatta olnud, kohutav :( .

0 comments: