Sunday, April 12, 2009

Tervist taas. Täna on 12 aprill, mis tähendab seda, et eile oli 11 aprill, mis omakorda tähendab seda et eile oli PARKOURI JAM. Panin öösel kell 2 endale äratuse kella 8'ks, aga kuna see ei äratanud , ärkasin ma kell 9. Pesen koristan ja tsillin netis mõnda aega kuni kell tiksus 10.20'e peale :D. Võtsin siis peegelkaamera ühe õla peale ja õlakoti teise õlapeale ning liikusin bussijaama suunas. Enne bussijaama helistasin Anderole , et uurida kas ta on kohal , aga ta ütles et ta tsillib centrumis, et ta mingiaeg hakkab tulema sinna. No , ma siis ootan juba bussika ees, suht kohatu mingi poistekamp ja mingi ainus plikser, kedagi ei tea ka ,jou :D. Lõpuks tuli Andero ja Jorma platsi, karjuvad "hei rohelinepapu" ja Jorma siis tervitab , " tere ma olen jorma ,see kellele sa helistasid ja smsisid kunagi " mul oli , markmarkmark :D:D. No siis mingiaeg liikusime bussikast minema ka :d, mina ja poisid , hmm. Üritasin siis otseteed männale näidata. Mingi aja jooksul jõudsime Jakobsoni staadionile , kus kõik alguse sai :D. Hakaksin siis pildistama ja värkki. Ütleme nii et, rahvast oli kokku 49 vist ja üks neist olin mina, ainus tüdruk :D. Igastahes, tegin siis pilte ja rääkisin poikadega jne :D. Suht fun , järgmine peatus oli KEK TRADING, kus mõnda aega sai oldud kuni tuli kohale omanik ja meid minema peletas :D:D. Edasi läksid mõned poodi teised , ehk siis mina,rix,siim,mingi poika, mingi poika veel, andero ja pisi erik mingi ehitise juurde :D. Teepeal nägime mingit meest , kes ee , andis lapsele julget alkoholi , väike laps kaanis niietvähe ei olnud seda :D. Andero otsis siis oma mendimärgi üles ja ajas asjad korda seal :D. Kui teised kohale jõudsid liikusime Ugala poole. Seal istus rahvas maha ja hakkas sööma. Rääkisime taas juttu ja naersime :D. Japildistasin kaa :D. Edasi siis suundusime Lossimägedesse :D . Teepeal nägin ma Krissat ja Estellet, ma jooksin nende juurde , neid kallistama. Andero jooksis järgi , ta oli paparazzo, pildistas mind pidevalt , siis kui ma ei näinud :D. No ja siis kallistasime krissa ja estellega. Pärast andero üts et sai konkurssi jaoks materjali, (armastuse fotokonkurss vms) . Silla pealt nad lahkusid mu juurest , kuna ma jäin poistekarjaga sinna seisma :D . Poisid hakkasid sillapeal tagurpidi värkke tegema flip või salto võimisiganes see ka poleks :D . Ma siis pildistasin , mingid muudest kohtadest vanad onud, tädid ka filmisid ja pildistasid :D. Läksime siis lava juurde , kus pisi erik tahtis ka mingit hüpet teha ( temast saab 10 aasta pärast mu mees) aga ta feillis , niietjah :D. Seal ka istusime ja tegime rixiga imelikke pilte , võinoh lasime teha :D. Siis nägin ma Estellet ja KRissat vesikaga istumas. Ühinesin nendega mõneks ajaks . Mingi tädi tuli uurima et mis me oleme klassiga siin või siis ma ütlesin ei , me teeme siin parkouri , et ma kutsun ühe poisi , kes võib täpsemalt rääkida. Kutsusin siis Andero nende tädikeste rääkima ja tegin krissa estellega vesipiipu edasi. Kui andero sai räägitud , läksime mingist mäekesest teisele poole. Andero aitas mind üles , suht feil olin :d. Edasi oli Arkadia aed :d. Hahaha , seal tegin taas pilte, hmm... siis rääkisime, naersime taas :D:D. Jah. Tegin üksikuid pilte, hullult käsutasin , vaata siia, naerata, ära ole nii kuri , jne. Hmm , edasi kläksime kiiguparki , kus ma vaatan et , mu fotoka kott on kadunud, lasin pisi erikul järgi minna , aga see oli sekundi pealt tagasi ütles , ma ei tea kus sa jätsid selle ju . Siis mõtsin , ah ma lähen ise. Kohale jõudes üks onu hoidis seda enda käes, Ütles et ta valvas seda , seni kuni peaks tagasi tulema , hakkas telfi numbrit ka otsima sealt kotist. Niitore et maailmas ka häid inimesi leidub:D. Jooksin tagasi kiiguka. Ja sealt edasi läksime bussika rahvaga :D. Käisime poes. Haha , ja õues , mingi passisime siis hakkasid poikad rääkima anekdoote, roppe. Mingi massilt sai naerda , ümberringi inimesed passisid vihaselt peale :D. Siis läksid me teed lahku kui bussid jubasaabusid . Õhtul aga tulid Siim,rix,kaarel,jorma ja andero mu juurde , kus siis pelasime noolt, karooonat, pokkerit ja rääkisime igast teemadel suht funner oli :D:D

2 comments:

Jannu said...

sa teed ka vessarit w ? :D:D

Laura said...

üllaülla :D. mitte tihti , aga teen ja :D.