Thursday, April 2, 2009

Kirjutan siia. Täna oli feil päev. Ütleks, et maolen aasta feiler 2009. Algas sellega , et taaskord jõudsin õigeaegselt kooli, hahah , läksime venet tegema , st parandama , ma istusin mingi paksu poika kõrvale, pmst ta spikerdas ja õpetajaoli üdini pettunud , . Nii , siis oli kaks kema ja kaks matet.Keemias tegime Margitiga United 7 lahtiseletuse:D ehk siis United eaters, united talkers, united targad, united joonestajad, united keemikud, united singers, united kimwatchers:D. ja muiJa kõiksee on tehtud joonestustöö teisele poole , sest üsna loogoline et united joonestajad kasutavad joonestustunni paberit. Mates rääkis õps et ma pean minema fkn PISALE , ajee, . Pm see on ülemaailmne peaaegu et näha kui targad inimesed on , selles eas, ja mis maal on targimad. Paistab et eesti peab see aasta vist viimasel kohal istuma :D. Nii , selle sain teada , siis mingi ee... aa , ja läksime haridusmessile :D. Pm ma arvasin et buss nr 2 tuleb aga ei tulnud ja pidime 20 minti passima , kuna mul ja lissul olid kontsad siis ei viitsind ju kõndida ka :D. Nii messil siis läksin ma CRJG , ehk oma kooli boksi juurde, lahendan ristsõnu, kui mingi mass kena poiss tuleb sinna, võtab lehekese, ma siis hakkan räigelt rääkima et ou jaa tule me kooli , et siinräigelt tore , et ma käin selles koolis ma tean , siis ta vastab et " ma tean jah et käid " mul nagu oot kust ma sind tean , oot sa tead mind või , aga ta oli juba läind :D:D. Hiljem tuli meelde , fk , see oli AIgar, mina ise olin see kes ta igale poole lisas , ilma et ma teda tunneksin , täiesti feil :D:D:D, hahahah ;D. Aa ja siis ma läksin pekisheiki ka, sheikisin seal ja räigelt sokkisin ja seletasin nende onukestega kes seal boksis olid , hiljem tuli välja et ma taaskord teadsin seda onukest hahahaha :D järjekordne feil. Niii siis tahan koju minna, paps ja mampps olid tartus , vend ujumas, mul võtit polnud , ei saa tuppa , feil agein :D. Hahaha , ja homme on noortebänd kuhu ma ehk lähen... :D. Ok , paka .

0 comments: