Friday, January 9, 2009

Sellest on möödas juba vist kuu, võibolla ka rohkem, kui ma viimati oma blogisse sissekande tegin. Niisiis, koolinädalake on ilusti alanud, ja juba on mul stress ka käes. Igastahes aastavahetus, nii olin siis Sirli juures ehk nö vanaema, passisime kuni elekter ära läks , mõtsin et ok, pime on ,süüa ei näe , lähen vaatan telekat, siis mõtlen kurat, telekas on ju ka elektriga seotud, siis mõtle et paneks muusika tööle et vaikne on , aga no muidugi see ka ju juhtmekesega , siis me lihtsalt istusime ja rääkisime. Lubati elekter tagasi kella 9ks, ootasime , kell oli 9.06 kui käis korraks plõks, et läks valgeks ja siis jälle pime , ootasime kella poole 11'ni vist , siis otsustasime et persse, lähme meie poole, nii me ka tegimegi , meil oli ilusti elekter olemas. Valasin tina ära , ning läksin kuusealla, rahvast oli suht normilt. Selle aasta kuramuse ilutulestik oli näiteks poole jamam kui eelnev aasta aga mis teha, majanduskriis. Siis põhimõtselt mõni vend oli nii ennasttäis ja tundis et ta peab tähelepanu pälvimiseks hakkama pudeli korke taevasse loopima et kukkudes kellegi peakest riivaks ja selle järel oleks nalja kui palju, mina õnneks astusin täpselt sel hetkel kõrvale kui see mind riivata oleks tahtnud. Aga sellest ju jäi ometi vähaks hakati pauke laskma täpselt rahva keskele , ehk siis minu jalge taha . Jube suur pauk käis selline tunne et 1. maailmasõda kordub , see oli täpselt minu selja taga , kõik asjad lendasid vastu mu jalga ja tunne oli selline et nüüd olen kurt ka veel. Aga ma õnneks kuulsin kui ly midagi ütles, läbi selle kohutava vile mis mu kõrvades käis. Pärast tulime siis minu poole sõime ja ma läksin magama ära , ei viitsinud ma kuhugi ronida.
Täna, täna oli nõme koolipäev, ma vist teen nii et ma üritan blogisse mitte kirjutada koolitundidest jne, lihtsalt tulevikus heaolemise mõttes. Aa, me plaanisime mannuga spasse minekut , räigelt juba tahaks minna :D , nii ja siis , kui sõime mingi vahetund , siis oli lauas vaikus, ma nagu idioot ikka , otsib midagi vaikuse peletamiseks, siis ma ütlesin et " teate mis füsa ja kema õps seksides mõtlevad? Füsa õps mõtleb et palju ta energiat kulutas, keemia õps mõtleb palju tal spermas moole on" seejärel me mõtlesime kõik ained ära, ( eestik.- ei tea kas seemida ma teen on ka ÕS's kirjas, ajalugu- ma ei tea kas seda vanasti tehti aga ma olen kindel et see mis praegu teeme läheb ajalukku, kirjandus- ei tea kuidas eduard vilde seda tegi?, joonestamine- mõtleb välja sisenemistee ristisomeetria ruumilise kujundi vms, jnejne) Tegelikkult mu mõtlemine pole nii rikutud , vist...:d. Homme lähen ma Joosepiga loodetavasti piljardi ja ka Rixu sünnale, ootan näiteks juba :D. Ja pühapäev on pinksi võistlused, suht karta on et ma osa ei võta, mind naerdaks lihtsalt välja seal ,:D ja ee.. kõik vist :D.

0 comments: