Tuesday, January 22, 2008

Teisipäev - puudub tähendus.
Esimene oli inka , väääga vähestel oli jutt peas , so , kahed tulid , aga õnneks mina pääsesin ja
paljud teisedki :). Mingi töö oli selle peale vms ^^, A noh , mine tea kuidas läks .Täiesti kohutav , ma sain inka jutu eest kolme :S See oli jumala normaalne ju ja polnud kopi peist ka , aga noh ju
ma pole siis väärinud paremat hinnet :) . Siis tuli vene ( jeah ! ) Agein oli jutustamine :):):).
FAKIN TRIIN PIDI PUUDUMA VÄ ? On idikas, siis ma poleks pidand vastama , eriti tore sain 3- :):):) AUSÕNA MA LÄHEN VASTAN SELLE ÄRA , st parandan :).  Edasi ei mäleta mis tund
mis oli :D pm ,  mingid poisid olid koridoris ( väikesed muidugi ! ) siis mingi tegime õhumusisi neil
ja värki , tüübid läksid ull äksi täis hakkasid jooksma jne :D nii , pink oli nende käes , seega pidime me neilt selle ära saama :D Ragne ja berit olid kuradi kavalad, läksid istusid nende kõrvale ja
poisid jooksid juba ise ära , a no pingi tõin siiski mina ära ( beritiga vist )  siis istusime seal :D järgmised vahetunnid valitsesid aga poisid pinki :S, ei lasknud istuda no on tegelased ! siis me pidasime plaani kuidas vallutada pink tagasi ( mille eest me oleme palju ohverdanud , aa ja
muide eile panime pingi klassi et teised seda ei omastaks ) no ja midaiganes ma ka ei teinud ma kukkusin maha, ikka
 mõnus oli püherdada jaa , 
ma olen paala kooli põrandatel rohkem olnud kui oma koolis kokku :D. 
Cammel oli täna megahia
soolatatud siva :), leidsin ka aga noh kroon 40 kallima , a keda kotib :D. A ja kui koju hakkasin liikuma kukkus kapiotsast karp saksa sõnu pähe, ja muidugi ma jätsin kõik lipikud vedelema ja tulin tulema:D.

Ps: Ei söönud täna koolis ( hernesupp ja kompott vms )

0 comments: