Thursday, January 31, 2008

Neljapäev - jammmh..
Jäin ühest arvuti juurde tukastama aga keegi helistas mulle ja telefon oli peaall aga selleks ajaks kui jõudsin peaall oleva telefoni vibrale reageeriga lõptas ta kõne ja kõne oli salastatud numbrilt st jei . No siis olin tund aega veel ja vajutsin arvuti kinni ja hüppasin voodisse .  Hommikul tuleb ajab EMPS mu ülesse kuskil 7.15 nojah siiiiis . Läksin pesema toppisin riidesse ning iitisin . Mõne aja pärast hakkasime liikuma Tartu poole. jah tartu, kooli ei viitsinud :D . no jõudsime sinna panime papsi tööasju ajama ja ise sõitsime lõunakasse ma sain sealt koti , reservedist :D . 199.- soodukas oli :D . vend sai särgi ja dressika croppist :D . Ojja , ma laenan talt seda, :D nagu ta jalanõusidki vahest :D. aa mamps ostis särgi ja mingi kudumi reservedist :D . siis läksime papsile järgi . hehe , siis kaups kust ma midagi ei leidnud , mingid klambrid ja patsikad sain .  seejärel mäkki , mingi 200 ktoonine arve tuli :D aaa ja MU VEND VÕTTIS BURGERI IMESTAGE KOORIS !!!Seejärel eedenisse kust ma sain VIIIMAKS Twiggy kleidi .
 Siuke mõnus ja ilus 
litrikestega läikiv :D . Hehe , peoloom :D . Siis sõitsime koju . Haha mamps ja
 paps 
viskasid terve tee kilde
 kuidas  nad mu sünnale tulevad vanessa süntekaga ( laste oma plastmassist ) ja siis hakkavad laulma papsil nahkpüksid jalas ja märg t-särk seljas ja laulab nahkpüksid jalga  :D haha :D minee :D  igastahes igast plaane et mu sünna väga haigeks teha :D.  no midaiganes na :D .  ja siis koguaeg pidin magama jääma no vägahaige kui väsind ma olen koguaeg . jõudsin koju jooksin käbe tv ette degrassit sekkima . sekitud siis oam tuppa arvutisse , kus ma ka pidin koguaeg magama jääma :D . a kui voodisse jõudsin oli väsimus kadunud midahellinenni no :D. no ja nüüd siin ma olen :D.  
aa ja niitore kui keegi ootab sind ja hoolib . ning helistab sulle kui sind pole kuskilt mujalt kätte saada lihtsalt küsida kas kõik on korras. jahh , vott selline on tõeline sõber ja ma olen õnnelik et mul keegi sellin on.
Ok headõhtut :*

0 comments: