Thursday, January 24, 2008

Neljapäev - Aivü päev :) .
Niisiis , hommikul sain isegi voodist püsti kella poole seitsme paiku, läksin vist kappi sekkima mis selga panna siis mõtsin ah suva , läksin magama tagasi. Seejärel ärkasin kuskil 7.10 ja kuna roheline särk siiani pesus ( aru ma ei saa ? ) pean agein panema punase, haigelaps peab kandma pikki riideid et külm ligi ei kipuks :) . Siiski , esimene tund oli AJALUGU , jeah , töö oli 4- võiks ikka ära tulla siiski... Siis tuli vakin vene , mii laav ega muud öelda pole . Istusin Anuga. Suht koguaeg annab see vakkin Troofi mingi päheõppimismaterjali endal häbi ei ole väää ? Mu oleks küll häbi kui ma käseks igapäev midagi kirjutada ja lisaks selle veel pähe ka õppida ja ometi rõhke ei tohi unustada , ikkagist uued sõnad ju , kuule ausõna ta võiks oma poja närve süüa mitte minu. Vakk sõitku Tallinasse oma poja ja õe juurde , pole ime et pere tal kuskil laiali , võimalikult kaugele vakin Troofist . Siin pole midagi imestada ,tõesõna.  Pärast seda läksin siis arsti juurde , Nora sai tõendi ( kuna tal uus auk ) sai pikalt noomida aga ikkagi tõendi sai , min kellel oli kohutav kõhuvalu millega liikuda oli tõsiselt valulik sain aga mingi vakin kollaste tableti mis kurat ei mõju ka , no anna andeks , kirjutanud tõendi et mine koju ja ravi terveks aga ei , anna jumalaeest mingi suvatablett ja küll aitab nojah , muidugi ju :) .  Muidugi see tablett oli vastikumaitsega , nagu jou. Mates ei teind ma terve tund midagi istusin ja istusin . Tegin ka reite. Jutustasin ning vahtisin lakke . Tund sai läbi läksin õpsiga rääkima et mul sitt olla ja värki et ma ei suuda olla ,ning arst ka vana junn oli nii " abivalmis " siis õps lubas mu lahkelt ära :) . Teised aga jäid ühiskonda ning kekasse samal ajal kui ma kodus olin teleka ees. Suht midagi pole teinud kui teed joonud ja tühja passinud :).

0 comments: