Saturday, November 10, 2007

Sorri et eile ei kirjutand , mul streikis väheke see blogger :D. Nii , alustame eilsest siiis . Oli kool. Pm istusin 2 esimest tundi Pharmyga , siis tegime naistevahetuse Pharm läks Aura kõrvale ja mu kõrvale tuli Margit , juhu. Niisiis , sodisime , sõime janiiedasi :D. Marx sodis mul siis MINU rohelise vildikada , Bradafaka, emo, nonemo, käekella,siis jou ja Laura (L) Joonas Roosmann :D:D::D:DD , kõhule tegi ka jou , aa , ise tegin ma käele playboy jänksi :D. Mingi 3 vahetund läksime sööma eks , ma siuke tark käisin eelmine vahetund söömas ära ja siis 3 vahetund sõin teiste anumatest :D , jee , misteha kui kõht tühi , peab ikka selle ära täitma ju :) . Nii , siis tunnid said läbi, läksin bussiga , paps oli mul kuupileti ostnud , juhu. Siis läksin linnas maha istusin siis nr 9 peale , ja läksin maaka juures maha , ning kõndisin jala koju , :) . Jõudsin koju , sõin muidugi , avasin arvuti , msni , reiti ja siis muusika muidugi , aga reidi panin varsti kinni ja tegin muid asju :D. Mõtsin marti jooksma minna aga siis mõtsin et ei viitsi ja siis ei läinud ka , otsustasin hoopis Lissuga välja minna eks . No , siis võtsin Franny rihma otsa panin riide ja läksin linnapooole. Teate, kui vahva oli vaadata Marte? Nii nunnu kuidas nad vaidlesid kuhu minna, Kes tahtis Anti , kes tahtis Sirli juurde minna , kõik pannud extralarge riided selga , arvatavasti vanaisa oma vms. Põsed punaseks meigitud. kotid käes , Nende laulu oli kuulda kaugele " laske sisse mardisandid , marti,marti" and so on. Igastahes , tuletas mulle meelde seda kui elasin Jämejalal ja vaidlesime ka kelle juurde minna , aga vahva oli igastahes. No , siis kõndisin ja Lissuga saime Bussika juures siis kokku , kõndisime nats linnas ning siis otsustasime lissuga joped vahetada , hm , keset linna , siuke maaahe :D , vahetasime ära , ull seksud olime siis :D. Läksime statikasse ostsime krõpse ( ma ju söön kuus korra , novembris pole ma söönud , ning see oli lubatud) sõime ja kõndisime siis paala eksole . Seal mingi rääkisin et MArdid jooksevad vms, Lissu küsis täna vö , ma vastasin jah , tüübil oli " mille ümber" mul oli käikanni blond :D. Järgmisena panin näe luik ja ta pojad vms , lissu vana blond võttis ka sõna " pardid on luigepojad vö? " Mul oli , jah , muidugi kja luiged on pardi pojad , nii ongi :D. Siis muidugi ei saand olla mingi päev ilma räpita võiimis? :D . Niisiis , Lissu salvestab ja ma panen hulluräpi maha :D.( ma ju :D ) No järgmine postitus tuleb mõneaja prst kui Lissu saab sõnad kirjutatud. Siis näete selle räpi sõnu ka , see oli mul mõtlematta räpitud , suht hale aga , ma ju :) . Noo siis tulin koju , pesin franny ära , sõin ofkoors :D. Tulin msni , ja reiti :D. ja siis panin arvuti kinni , vaatasin telekat ja lugesin raamatut , siis jäin magama :D. No täna , täna siis pole midagi juhtunud , ärkasin siis vaatasin telekat siis sõin krõbinaid siis kell 12 tulin arvuti ja siis vahepeal käisin Tv'd vaatamas ja siis msnis juttu ajand ja homseks isadepäevaks valmistanud kaarti ja muud :D. No ja vsjo :D.

0 comments: