Thursday, November 29, 2007

nii , täna oli kool 4 tundi olin siis koju , sõin,jälle sõin ja siis sõin ja siis jõin. Nii , kuskil enne kahte läksime mampsiga linna kinke ostma , siis kell lõi peagi 14.50 siis sõitsin paala ette. Seal läksime autobussi ja sellega paintballi mängima :D . Paala kool ikka võitis na . Pm oli nii , et mingi meid jagati ära kes parema kes vasaku poole võtab eks, no ja siis keegi ei täitnud käsku , ma üksinda passisin kaitses onju, mõtsin vaadata ku Pharm läheb ja ta tagasi kutsuda siis käin ma rämedalt käbla :D, siis kukkusid kuulid maha :D. ja siis kukkusid kuulid maha eks , mõned jäid sisse , need lasin vastu seina ära :D ja ülejäänd kallasin Ivole . Mis peamine , Deme oli seal :). Ma ei kujuta ette mis seal ilma temata oleks olnud , no fun at all :D . Eriti nunnu oli siis kui ta mu eest hoolitses :D. No ja eriti nõme oli see , et mul oli tühi kargamine , lasin , pihta ei saanud , lasti , pihta ei saadud mulle :) . Eriti rõve oli Keni arm , jäkkka ... Homme siis Camme sünnale ja ülehomme, EnrIque :) .
COOL.
Sau :D

0 comments: