Wednesday, November 21, 2007

Nii , ma siin mampsi arvutis. Esmaspäev käisin Tartus sain dressika ja pikkade käistega pluusi . Nii eile olin koolis kella 7.15 paiku eksole . Tegin füsa tööd , mhm , üksinda istusin seal , kõik muud asjad olid seal töös mida mina ei õppinud , seega enamus tööd panin lampi , hea seegi et 3 sain :D . Nii , täna oli kool . Igav ja mõtetu , öäh , kool on nii masendav , ok , ma pole emo :D . Nii täna on mul ekstasitt tuju , sõpru mul ka enam pole , jjjjou :). Tore kui keegi leiab aegagi seda lugeda :) . Nii täna esitasin 25'le või enamalegi kutse tulla uisutama , ja teate mitu neist vastas ? hm 23 vastasid ei ja ülejäänd vb , see tähendab 2 . vahva :) . Niiiiii , nüüd passin siin , ootan homset ,jäädiskot. Jaa , sinna tulevad kõik , missiis et tasuline , ja täna polnud tasuline :) . Hm , sinna lähen ma üksi , pedepead ;) . Eks vaatab kellega kohtub... Ok sau , mai viitsi seda siin enam täita tore et üldse aega leian , niikuinii keegi ei loe , enda lõbuks na .

0 comments: